back on track

back on track nu då!    åker hem imorgon runt kl 12, ska gå upp tidigt så jag kan gå till melina,susann ohc hilde och säga hejdå :)

dagen igår var lika underbar som alla andra även fast vi inte gör ngt, är inety det konstigt? ^^
men med underbart folk blirre ju underbart :D HELT KLART!

idag så gick jag upp kl 10 tror jag? :D  var iaf klar innan 12,  då jag gick till melina, och sedan gick vi båda till susann och hilde,   dom sov, HEHE   såååå ja vi väckte dom ahah  som var iunte glada^^
efeter det så gjorde vi inte så mycket, mötte dom andra daftö folken :)
och  satt vid x-it och vid affären  (liv vi har -.-) 

x-it stänger egentligen kl 8,  men det var öppet^^  dom glömde stänga helt så ja vi sprang in dit runt kl 10 :D
sen låg jag och kim i trppen och kolla på stjärnor tycker jag var sött faktiskt ^^ hahah

sen så frös alla sönder så vi satte oss i bastun, med  jacka och allt, göööhhhhh gött :D 
sen gick alla åt varsitt håll ;(
nu ska jag hem till sverige (är redan i sverige men what ever ska hem iaf)  och dom hem till norge :(

men bloggar mer imorgon, somnar snart,  OCH internet dör vilken sekund som helst :/    så natta folkens !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0