fortsättning på förra inlägget

ja som sagt vaknade av att alicia väckte mig!   eller ja telefonen ringde,   och alicia sa svara då!    så efter ett tag reste jag mig upp för att svara...    då var det försent.....  då var jag ju glad..  eller inte^^
men när båda hade vaknat kollade vi på film..  sen städade vi upp allt som vi hade stökat ner :D  sen ja gjorde vi inget mer =)
sen kom mina föräldrar hem...   så alicia gick hem till sig ochjag gick upp och gjorde mig iordning för att sedan gå till kyrkan med alicia,    nu har jag gått i kyrkan 14 eller 15 gånger *stolt*   :D  
men ja nu är jag hemma från kyrakn också,  och tänker inte röra mig ur fläcken!
ska bara ligga här och ''chilla'' sönder, och vänta på att big brother ska börja :D <3

vårnan lilla kyrka :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0