hann jag publicera!? NEJ!

slutade kl 20 i 2 idag,  gött det :D   
åkte hem och kollade lite på bigbrother :D  sen kollade jag på ett avsnitt av vapire diaries,  och nu sk ajag fixa mig för jag ska in till stan med sanna :)   ska träffa jocke,  ingen aning vem det är, men det blir säkert kul,   antar jag :)

det här skrev jag kl 2 förut idag men hann jag publicera det  NEJ^^


sanna kom hem till mig och direkt efter det så åkte vi in till stan och sedan vidare till våxnäs,   där vi träffade jocke och robin, det var ganska kul?   fast efter ett tag vill jag bara hem ^^
när jag kom hem satt alicia och jesper i min soffa ^^  och ja efetr det så badade vi ute i poolen :)   fick för oss att springa ett varv runt kvarteret,   inte så kallt men det gjorde ganska ont i fötterna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0