internet SUGER


okej kommer typ inte kunna blogga alls,   internet suger sönder!  satt i en timme igår och försökte ara komma in på sidan, men det gick inte..  så det är ett under att det funka nu! ;o

jaja,  kom hit runt 12 i förre går,  somnade direkt jag kom hit typ,   dan efetr tänkte jag sova LÄNNNNGE och ta lååång tid på mig,   när jag hade vaknat kom melina,  så jag fick skynda mig att göra mig iordning,
sen gick vi ner till susann och hilde spelade kort och ''chilla''  sen gjorde vi inte så mycke mer på dagen,  men på kvällen va vi  med hela gänget,   stekarN patrik,  riktigt jävla snygg!
runt 12 så följde stekarN och matias tror jag mig och melina hem, så hämtade jag mina dusch saker och sprang ner och duscha, mötte dom sa hejdå igen haha,   lite kort fattat om vad som hände igår :D

idag är en ny dag och nya möjligheter (A)   ahhahahaah :D
får se om jag kan blogg ikväll, annars försöker jag på morgonen igen (y'

puss hej


jag och mella förra året



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0