Mobilblogg; Jaja, Glömde publicera inläg...

Mobilblogg; Jaja, Glömde publicera inlägget jag skrev på datorn, För jag var tvungen att gå ^^. Men vaknade kl 7 av mitt alarm ville vara slå sönder min mobil då -.- Kunde inte somna om för att solen lyste in på mig-.- Mn jag ska inte klaga (y) Sprang ner till centrum 09;27 och mötte sannas pappa, För han skulle ge mig pengar så jag kunde ge det till Sanna :D På bussstation såg jag och Sanna en göhhhh snygg kille, jag kände inte igen honom men han hälsade på oss, Och sen sa jag till Sanna. "han va lite gött snygg!" Hennes svar va bara, Öhh det var ju Simon -.- Jahaja, Han har blivit sjukt snygg helt sinnes :D Han borde va olaglig enligt mig ;)<3 Jaja, Nu sitter vi på bussen till Karlskoga för att möta Tim och kanske ahmed :D göhhhh snygga dom med;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0