somna om somna om och ja somna om..

nattbloggning nu då :)
sitter i soffan med alicia eller ja hon ligger och sover..    jag  kan vekligen inte osva vet inte varför?  för mycket att tänka på kanske? 
kom också på att jag har en halv film att se klart också så jag ska väll ta och se klart den :)

men förut idag sa jag att vi skulle se på sex and the city..   jag somnade.  efter den filmen så vi en annan   då somnade båda så vi bestämde oss för att se om den och båda somnade igen...  sen såg vi om den igen och då var jag vaken iaf! :D
efeter det kom johanna hit, och jaga ock alicia fixade oss,  vid kl 7 var vi klara :D 
sen blev det gårn  satt i felera timmar och pratade med annie och jonas :)  det var ''intressant'' eller ja vad man nu ska säga..  men nu ska jag se klart filmen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0