underbar dag!

skoolan gick snabbt och bra, hade 2 prov, matte och so,  matten blev godkänd!   och so'n  vet jag inte än ;O
men jag svarade på allt, så hoppas på det bästa :D
efter skolan åkte jag och alicia direkt in till stan,  köpte örhängen,  skolavslutsklänning/ konfirmationsklänning,  skönt att få det överstökat..
efter det åt vi på subway sen gick vi till matila och amanda som färgade håret,  satt där i en kvart sen drog vi alla 4 och åt på subway igen, eller ja dom åt, jag och alicia satt och kommenterade alla som gick förbi,  sjukt kul ändå!
efter det så solade vi!   sjukt gött,  och det blev skillnad!


mmgött!

nu ska jag vidare till västkusten /strömstad/daftö!    saknat det som fan!<3
bloggar ikväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0