underbar födelsedag!

dagen har vart helt underbar!    kan inte säga något annat än  UNDERBART!
och tack för alla gratulationer jag har fått,   jätte sött av er :D
men men
kl 5 satte jag mig i soffan och blåste balonger (a)   jätte kul (Y)   sen kom matilda och amande lite senare kom sanna,  vi satte oss ute och åt tårta, delade hela på 4 bitar och åt (den var inte så stor men man blev mätt)
sen blev det dansa dansa,   imorgon är det den riktiga festen,  eller ja ''kalaset'' eftersom alicia komemr hem då! :D
valborg är det också,  mysigt värre, men nu kommer jag snart somna så borte publicera det här och lägga mig ner och soooov,   på min nalle som jag har haft i 9 år och 1 dag nu!    *happyface*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0