underbar människor, ''busiga''



vem är du?
du bor i skövde, eller tidaholm fö de vet jag :w




aja,   kvällen/dagen har vart/ är underbar!
jag och alicia väcktes av att sebbe ringde,  sen åkte vi in te stan och träffade amanda, sanna, matilda, josef och jocke ;D   mina bejbs de ^^ haha  
efetr stan så åkte vi hem till mig och kollade på rec,   amanda skrek som fan, jag skrek för att hon skrek, sanna var så rädd att hon inte kunde röra sig och hon klämde sönder mitt ben -.-
sen åkte matilda och amanda hem,  sanna och alicia sov hos mig :)
cyklade ut kl 12,  till pizzeria capri och köpte pizza,  vi fick dock inte stanna där så vi köpte med pizzan hem,   busiga!

när vi kom hem såg vi på 2 filmer, sen massa youtube klipp så nu sitter jag och gråter sanna sover/gråter  och alicia är känslokall -.-


nu ska vi sova   godnatt <3



Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

Hej va gärna med på veckan blogg tävling om du vill men ingen måste och fin blogg föresten kram Jummi Von Minji :)

2011-04-17 @ 07:57:43
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0