hemma igen

nu är jag hemma! :D  känns skönt att ligga i en MJUK och stor säng,
ska beställa biljetter, till stockhom :D
det där skrev jag för 4 timmar sen (a)   men jaja,   haha,   matilda skrev till mig och frågade om jag skulle med till stan,  så ja jag klädde på mig och sminka mig osv sen kom matilda och amanda och knackade på sen gick vi ner till centrum och tog bussen till hagakorset och plockade upp sanna    sen åkte vi iväg.
på stan mötte vi alan och jocke,  satt och pratade lite.
efetr stan så fick vi för oss att grilla så vi åkte till ica och köpte korv :D och marshmallows
allt gick göhhh bra :D
mamma kom och hämtade och vi åkte in till stan för att köpa biljetter till stockholm IMORGON!
*happyface*
bilder från dagen kommer! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0