superjessica

nu är jag hemma från skolan :) dagen gick ganska fort ändå..
när jag kom hem hade min lille bror fasnat i stegen med sitt ingen,  det var ett hål i stegen som han SJÄLVKLART skulle trycka in fingret i -.-'
så jag sprang in och hämtade diskmedel och varmpvatten,   tillslut fick vi upp hans finger tur det! ;o
efterdet så är jag superjessica :D  haha gulligt :)

sen dess har jag försökt att söka ett sommmarjobb på västkusten, men det är lättare sagt än gjort.. 
har sökt till typ 3 st^^ haha  hoppas jag får någon av dom :)


ska snart ute med underbara alicia och jesper :D
haha,  det vi ska göra får ni reda på ikväll,  för det handlar om ngn som läser min blogg (a)  hehe,  BUSUNGAR! ;D



nu ska jag ta och fixa mig sen dra :D  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0