varför?

godmorgon,   vädret är inte lika bra,   kallt!    och en grå himmel,   så jag tycker att det lika gärna kan regna,  älskar regn! det är så mysigt :D     jag känner att jag börjar ha mer och mer tid påmorgonen?   vet inte varför? jag kan gå upp utan att typ dö? jag kan gå upp halv 6? ;okunde jag inte på vintern!    kanske är för att våren är här? :D

nu fyller jag och johanna år om 9 dagar :D  då blir det mys med mina flickor, alla utom alicia för hon är inte hemma ;(   men hon kommer på söndagen, då ska jag krama sönder ungen!!! :D
funderar starkt på att ta på mig byxor faktiskt ^^   så jag ska göra det så kommer det nog en     HISS ELLER DISS!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0