disco för småbarn!

okej, bloggningen går segt,   jag hinner inte bllogga lika mke.

men i går hade 8B  disco för småbarn :D     vi dansade sönder,   det var awesome :)
lågstadiet var roligast!   ALLA dansa!    alla killar i vår klass bjöd upp små tjejer för att dansa tryckare,   och alla tjejer försökte dra upp killar,  och ja det gick :)  efter ett tag,  jag dansade med en jätte liten^^   haha,   han hade sin hand på min rumpa,   jag trodde jag skulle skarrta ihjäl mig efter de^^   haha han går ju bara i 1:an ;oo

så var det en liten tjej som satt helt ensam så jag och alicia dansade med henne ;)  så kom fågel dansen som hon lärde sig av mig :)  hon var så go! ;o

jag och didrk hade cafeterian ett tag också,       
sen blev det pizza åt alla :D   gött de,    sen kom mella stadiet,  dom dansade inte lika mke men vi andra dansade sönder :D    TRÄNINGEVERK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0