för mycket drama annars bra

godMORGON!    va med min underbara syster emme igår,  vi hade som vanligt hur kul som helst!
va på gårn,  dock lite för mycket drama, men det är sån jag INTE skriver p min blogg, med tanke på att det är på internet, och jag är inblandad i allt detta drama,  så det skulle bara kännas helt fel om jag sa allt till er ;o
jaja, gick hem från gårn vid 12 följde emma hem, sen smsade jag krille och bad han möta mig för att jag är så extremt rädd för att gå själv på natten,   och ite för att det kan komma våldtäcksmän  utan för CLOWNER...
så han gick ut och följde mig hem,  TACK :)
sen ja lite senare så pratade jag med wille och joel,   det var faktiskt kul :D   ah sen somnade jag typ^^

ja jag är som sagt hur trött som hellst vaknade av att mina kusiner och en hund kom hit...    och jag somnade vid kl 4 och blev väckt vid typ 11..
jag som hade tänkt att sova länge första dagen på mitt LOV! :D    men dagen blev bra ändå :D:D:<3

nu sitter jag här och smsar med P....   och ja det är väll ''mysigt'' hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0