inte medveten om vad jag skrev men men

egentligen har jag ingen orka att blogg nu vet knappt vad jag skriver  är så trött, men jag kände att jag var tvungen att blogga.  så jag det blir väll det gammla vanliga då :)
vaknade kl halv 7 :)   gick upp fixade mig osv,  gick till skola,   det var faktiskt chill idag..   men imorgon är det torsdag...    på hemkunskapen ska vi ha teori HELA lektionen ;(   2 och en halv timme.. kommer döö...

men men,  efter skolan gick jag hem och la mig^^ var så trött (A)
men men kl 10 i 6 gick jag och alicia till konfirmationen,  (kyrkan)    vi skulle ah gör ngt fult, men det blev mest skratt :D  men efter det tog vi en promenad i det kalla vintervädret,  vi pratade om ALLT!  det behövde vi :)

men nu ska jag sova (igen) (A)    godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0