kärlek vad är det för något skit?

ni kunde visst inte se video klippet under, men men..
idag har jag inte gjort ett skit! kollade lite på glee, men inget annat  (förutom skola)

och ja där så skillade jag sönder på skridskor (A)..
mne men nu ligger jga här i min eric saad tröja och myser med teddy (a)   (min nalle) ^^
och smsar med sebbe, om det är någon jag saknar så är det honom,   har på mig halsbandet jag fick av honom  när jag fyllde år.  har kvar en bild han gjorde^^  sitter på min vägg läser på den varje morgon och önskar att han skulle vakna upp bervid mig..   har kvar mina söta gossedjur från honom,  har kvar ALLT!        omg vad jag saknar honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0