pappa är hemma

godmorgon godmiddag godkväll,      idag gick skolan super snabbt :)  men ddet var väl bra :D   hoppas det går änno fortare imorgon,  så jag bara kan komma hem och sova! ;o
aa,   idag kom pappa hem,   har faktiskt saknat honom,  fast det är väll klart, har inte sett han på 4 veckor...
mrn jag är van vid det nu..     nästa gång han ska ut och åka ska han någonstans NÄRA afganistan..    jaja,  är det häör ett hejdå kanske? ÅNGEST,   fast jag skulle aldrik kunna erkänna för pappa att jag faktikst är orolig och rädd att han ska försvinna ur mitt liv...
satt faktiskt och ''pratade'' med  honom förut,    han pratade dock i telefon mer än halva tiden (som vanligt)sen pratade vi om var han skulle och hade vart..
men men,   det här kanske är normalt?   eller?

pappa,   och hans tjej..   ( i ryssland)




sen har det hänt massa personliga saker,  osm jag inte kan skriva här men vem vet det kanske händer, mna vet inte vad jag gör :D

Kommentarer
Postat av: sarah

hej hur mår du?:)

2011-02-22 @ 20:35:33
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

hej :) jo ja har haft en helt ok dag , sj ? <3

2011-02-22 @ 21:17:14
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0