sanna larsson och jessica eriksson ensamna hemma kan det bli bättre?

har inte haft tid att blogga ;o   har vart med sanna,   i fredags va vi å gårn..   sjukt roligt! :o 
länge sen jag var där.    
och ja igår va jag och sanna i stan (a'  jag köte ett par skor och ett nit skärp  och ett armband och ett halsband =)
mötte även då lite folk jag kännde,  och ja det var annorlunda......
sen så åkte jag och sanna till gårn :)   sen hem igen och kollade på min ÄLSKLING som gick vidare till GLOBEN!    ERIC SAADE!

har aldrig skrikit så mke (a)    (nästan) :D    röstade 4 gånger innan han spelade sin låt ^^
och ja hen fick flest röster...   (a'   inet så konstigt men men :D     HAN SKA VINNA ALLT!

men jaja,   eftedet så gick vi tillbaka till gårn och ja hade kul, som vanligt^^
sen hem igen  (oj vad vi gick)   och badade ute! när det var 20 - (A)   och slängde oss i snön ^^
sen jadu, kan bara säga att det var en RIKTIGT värd kväll! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0