träning - check

nu är jag hemma från träningen   jag sprang i 1 och en halvtimme ungefär :)   sen cyklade jag kanske i 20 min sen lite styrketräning :D    det här lär kännas imorgon :D spec i vaderna och axlarna och magen för det var det jag tränade^^   inte för att det finns så mycket mer kroppsdelar att träna men jaja ;)
allt gick bra,  och ja det känns RIKTIGT bra nu efteråt :D
ligger under ett täcke och bara har det gött :D
men nu ska jag chilla lite till och ladda ner avsnitt 16 av one tree hill s 8 :D <3 
(bara så ni vet så tg det 5 min att ladda ner den)   så nu har jag den på min dataor och NU SKA JAG KOLLA :D

så puss hej :D

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

jag mår fint, vad gör du? :)

2011-02-25 @ 11:55:36
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0