sanna fick damp^^

dagen idag har vart bra!   skolan var ROLIG!    haha,  skrtaddade bort halva dagen! ;o 
efter skolan åkte jag och sanna in till stan :D
Jag och sanna på bussen;
"båda tryckte på stopp 46837 gånger"
Jag; hallå ska inte vi av här?
Sanna; jo!? Säg till!!
Jag; Nej jag vågar inte !
...Sanna; "skriker" men hallå vi skulle av här!!!!
Jag; hahahahaha vad arg du lät!^^

haha,  men det var klockrent! ^^
efter stan gick vi till gårn och spelade biljard och sen ja inge mer^^   var och en hem till sitt :D

nu sitter jag och prtar med wille,  och kollar på big brother,  i det lilla huset :D


men kl 10 blir det RIKTIGA bigbrother :D   awesome :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt att skratta bort dagarna :D

2011-02-24 @ 11:25:45
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Anonym

- hej :) tack!!



Hade blivit riktigt glad om du ville gilla min outfit här, http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=80004

bara trycka på tummen upp och du behöver inte vara medlem. hade gjort min dag! kram

2011-02-24 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0