bara för att

asso helt seriöst jag har sett VÄRLDENS sötaste på fb :)     omg asso :)
hahah

kände att det var värt att skriva det i min älskade blogg! :)
snnnsa ska sova hos mig idag igen! :)   fast ikväll ska vi bada, osv :)    fyfan vad kul vi kommer ha,    prata skit om alla falska killar :)   syftar på 2 st,


bara för att

för er som inte ser vad det står så står det:
blondatjejen/sanna: han är typ såå fejk asso! han har inga känslor, vad är det förr fel på killar?
svarthårigatjejen/jag: ja ellehur?! dom måste typ ha aids eller ngt? ;o såå inte har känslor.

svarthåriga killen: fyfan vad heta!  det är det är det ända jag tänker på för jag är störd!
brunhårigakillen:shhit asso henne skulle jag gärna vilja sätta på henne.

svarthåriga killen tänker:  shhiiit vilka bröst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0