bästa dag! (L) LÄSVÄRT

som sagt det blev stan idag, med den bästa av dom bästa !


det började med lite shoopppiiinnnnggg.   köpte 2 par byxor och sanna köpte 2 tröjor^^ haha vi passar som lego^^
sen skulle vi bowla, men nej det fanns inet plats för oss så vi speklade biljard i en timme, jag vann 3 gånger och hon vann 1 gång,   skönt att prata ut om saker, och samtidigt ha så kul som vi hade :)  (det var en as snygg kille i kassan) och det var några killar som speade biljard brevid oss som lyssnade på ALLT vi sa ;o   (inte bra)               jaja men sen blev det MAT på subway,  usach vad mätt man blev!
efter det så blev det att vänta på att bion skulle börja, och ja det tog kanske 2 timmar eller ngt ;o
i salonge lekte jag james bond/avatar, jätte vackert ( det var bar avi där)
men filmen var as bra :)   rolig om inte annat :)  efter filmen så skulle vi hem,  så kollade jag när bussen hem gick
jag: oh perfekt 0 min kvar :)  (tänker efter lite och kollar på vägen)
FAAAN!   bussen är ju där!
sanna:  SPRING!!

båa:  springer och ramlar nästan :O men vi hann!  bara för att vi är så bra :)
tog massa galna bilder i bussen med ett par 3d glasögon utan glas eller vad man kallar de ;o



här kommer NÅGRA av dom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0