dag 4/5 i ryssland

ja,  igår, kunde inte blogga,  fär internet var så jävla segt ;o   herregud, kunde inte gå in på facebook eller något. jobbigt...

ja men igår så lyckades jag LADDA NER ONE TREE HILL SEASONG 8 avsnitt 1-8 :D   jag blev överlycklig ska ni veta! :)
och ärligt talat så kommer jag inte ihår vad vi gjoder förutom va på ett jätte STORT shoppingcenter ;)




jaja,   IDAG:
så vaknade jag kl 12 :D GÖTT,  gick upp fixade mig kollade lite på one tree hill (a)
sen åkte vi till bowlinghallen, och bowlade i en och en halv timme :)     sen åkte vi in till centrum och kollade på ljussohowen,   min fötter frös till is och jag kunde knappt gå, så jag och pappa satte oss i bilen, och väntade till sen det var slut och anna micke och tatania kom,


och ja jag måste bara säga att   vi var hos annas farmor^^     haha hon tyckte jag var JÄTTE ''beautiful'' och vad det nu heter på rysska^^
och ho n skulle ha kramar hela tiden och jag fick 2 choklad bitar och 2 klementiner  och en matorska (stavning),
jätte sött :)








imorgon:       ska på hockey,   och ngt cp museum med döda barn med 2 huvuden i glasburkar ;o    det märks vad det är där^^   haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0