fyfan!

godmorgon och godkväll  allesammans^^ :)

skolan gick SKIT fort! :) bästa dag! ;)    till och med svenska lektionen var bäst ;O
för jesper och alica bråkade i soffan, alicia ville inte att jesper skulle sitta vid henne,  så hon sprkade ut honom ur soffan helatiden.    efter ett tag gick jesper ner på knä och sa snälla söta rara alicia  kan jag få sitta där och alicia bara JA, klart :D     så satte sig jesper ner helt utmattad,   och skulle luta sig bakåt och han slog i huvudet! hahah fan vad det lät!    och gissa vem som fick det på film!??!    jo JAG! haha...   stolt över att kalla honom min vänn^^





jaja,    nu sitter jag  hemma med jesper och sanna och DUNKAR MUSIK!    fyfan vad vi kommer ha kul! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0