kissie skärp dig

När Kissie har tråkigt brukar hon tänka på hur folk såg ut innan de började att mogna, både till sättet och utseéndet. Sent igår fick hon för sig att göra en liten tillbakablick över hur Blondinbella såg ut förut. Hon la upp gamla bilder på Bella då hon var smalare än vad hon är idag och sa sig sakna den "snyggt smala" Blondinbella. Hon konstaterade att hon nu blivit tjockare, att håret blivit kortare och att Blondinbella använder mindre smink än förut. Istället hyllade hon sin nya vän Vanitas stil och kallade den glammig och hundra gånger snyggare.

Ja Kissie, det är verkligen väldigt snyggt att se ut som om man badat i en burk med glitter och sovit med sminket på...



kissies inlägg

''

Då anatar jag att jag aldrig vill mogna till.

Hmm.. Vet ni vad jag kan göra ibland om jag har tråkigt och bara sitter framför datorn? Jo jag tittar tillbaka på hur folk såg ut, innan folk började “växa till sig” och bli mognare, både på sättet och utseéndet.


Tex Blondinbella, hon var ju min bloggidol när jag började. Tittar tillbaka nu och kollar hur hon ändras, bara som ett exempel! Kortare hår, tjockare, mindre smink och.. Ja, det är väll det. Och det är väll ingenting negativt för många hyllar det. Men jag blir rädd, varför måste man mogna och sluta med sånt? :(

Jag gör tvärt om, har nog mer smink nu och försöker sticka ut mer. Smalare, större bröst och mer smink. Längre hår. Det är väll en “speciell stil” det med, som steriotypen av feminister, den steriotypen har ju sin stil. Den är accp på sitt sätt, men det kommer nog aldrig steriotypen för bimbornas stil vara. För den är snygg..? Fattar inte haha!

Därför vart jag ia glad jag träffa Vanita, hon är ju 24 snart men ser yngre ut än alla bloggerskor typ och har hundra gånger mer snyggare och glammigare stil! So happy :) Mogen är hon också, tur det inte syns på kläderna, kommer det aldrig göra på mig iaf! ;)''

 

 

 

 

 

 

 

bella   då..

bella nu,   (lika fin)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0