ont?

godmorgon hej goddag godkväll se det som ni vill :)

skolan ver inte rolig idag!    hade sååååå  ont i magen ;o   men annars gick det snabbt ;) va i kyrkan sista timmen haha,    epic :)   sen små sprang  ja hem till mig, där jag skulle möta sanna :)
underfagen så ja vi gjorde typ INGET ;o :)   men men vi hade kul L:)  skulle åka pulka men det gick int ;o    hade snöat lite så ja det gick inte,   fast det gick om jag stod på mina fötter^^   så hala skor som jag har.



ja imorgon ska jag, på konfermation riktigt längesen ;)    så ja imorgon blir det :)
sen på fredag så ska det bli BÄST!   vad som händer får ni läsa då!,    säger bara att det kommer bli bäst <3



pulka backen igåer :9<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0