sanna larsson <3


sanna sivebro larsson, du är mitt allt jag kan prata med dig om vad som helst, och du lyssnar alltid på mig. utan dig vad skulle jag vara??
I N G E N T I N G absolut ingenting, jag vet inte vad jag skulle ta vägen utan dig vid min sida, jag skulle va vilsen och borttappad och förstörd.
du är otroligt underbar person, med dig har man jämt kul
jag vet att jag kan luta mig mot dig när jag håller på att falla du är som en klippa.
du reser mig upp när jag har ramlat, och bara veta att jag har dig får mig att gråta av glädje.
att beskriva min tacksamhet i ord för att jag har dig det skulle aldrig gå, finns inte så många fina ord.
jag är otroligt, mer än otroligt, jag är super dunder mega explosivt glad över att vi träffades där vi pulkabacken den 14 feburari alla (L) dag den natten jag sov hos dig första gången fan vad kul vi hade!
din syster som skrek sanna sanna sluta sluta
du: vaddå
emma: du skrev mitt namn
du: vart skrev jag ditt namn
emma: på ett kort
haha vad vi skrattade! och när hon kom ut när vi skulle sova när hon ville sova vid oss och hon fick det för mig^^
alla dagar med dig har vart perfekta.
jag kommer stå vid din sida i regn och vind och vatten eller eld det som du gör för mig är jag tacksam för.
du och jag passar ihop som lego.
jag älskar dig sanna gånger tusen miljardersmiljoner.
du är den bästa man kan få, och jag totalt dyrkar dig för allting,
att en person kan va så underbar som du!
lixom vi är lika på många sätt och vis. jag kommer helt seriöst aldrig glömma den dagen vi träffades.

om du är deppig, eller mår dåligt, känner dig obetydlig utfryst. så ska du veta att jag finns här jag lynssnar på mig!
så länge jag lever kommer jag vänta, och så länge jag andas kommer  jag finnas där för dig,
kommer ALLTID bara vara ett samtal bort från dig gumman!



sanna du anar inte hur mke jag älskar dig du är min bästavän igenom allt.
du är min livskraft min andra halva,
det är med dig jag skrattar mest det är du som gör mitt liv bra.
asso jag älskar dig så obeskrivligt mycket det går inte att förklara,
asso jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och jag bryr mig mer om dig än mitt liv du betyder mest och det kan ingen ändra på!<3
du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt,
du är min livsglädje, du är min medicin.
du är min jag är din du är hela mitt fucking liv!
jag är jävligt glad för att du är tryggheten jag bär på. att jag aldrig lämnar dig är ngt jag nu efter allt som har hänt är ngt jag kan lova!
men man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dig!
om du skulle falla så skulle jag ta upp dig igen!
du kanske bara tror att jag säger det här för att vara snäll
men jag lovar allt är sant utan dig breve mig bby, så tappar jag min balans tack för ett helt jävla underbart år! mer blir det va?
på mitt hjärta står det sanna (L) jessica på förevigt, det är du och jag elle hur sanna?
vi förevigt för-all-tid!
du är inte bara min bästa vän..
du är som min syster min kämparglöd mitt ljus mitt mörker mitt allt!

allt som har hänt, skulle inte klara migt utan dig (L)   du är MITT ALLT VERKLIGEN.. jag menar det!
jag tänkte sudda allt och skriva JAG ÄLSKAR DIG, för det är det jag menar med lite mera ord osv.... men jag har skrivigt så mke nu så ja. jag orkar helt enkelt inte skriva mer ;o







gammal bild! :o

Kommentarer
Postat av: SANNA;*

Jag grinar sönder..

Ska va det lite kort nu, blir lite smått jobbigt att skriva med mobilen:)



Kan ju börja med att säga, du är mitt allt. Du är den som lyser upp min dag, du får mig att orka varenda jävla dig.

Det är helt otroligt va bra du är, jag älskar dig flera miljoner gånger runt jorden och tillbaka.

Min själ, mitt liv, mitt allt. <3

2011-01-23 @ 12:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0