underbar dag (L)

dage var bästa tills ja nu,


va med sanna hela dagen :)   HADE DET BÄST!    åkte pulka på en IS backe,     helvete vad fort det gick, ;O
vi hade så otoligt kul! :)
ska va imorgon också och då ska det bli TOPPEN :





sen nu å¨kvällen pradade jag ett LÅNGT samtal med min saknade mamma,  om verkligen allt,   även om att jag och sebbe håller på att gå i sär ;(   vet inte vad jag vill längre,    inget går som jag vill,   tur att jag har min älskade sanna iaf. <3

underbara mamma på bilden (L)









jaja, fick precis reda på att mina älskae små bröder hade tjat om att jag skulle komma hem hela dagen,   och att dom hade saknat mig hur mke som hellst hur sött är inte de då!?   underbara

i sommras när jag smög med dom upp till affären och köpte glass till dom :)  bara för att :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0