skvaller om jessica, vanessa, nick, och erik hollywood

Är det någon mer än jag som känner att Jessica Simpson är lite omogen? jag tycker definitivt att hon är det! i oktober hade Jessica och hennes nya pojkvän, Eric Johnson ett obekvämt och oplanerat möte Nick Lachey och hans flickvän sedan länge Vanessa Minnillo, (dom mötter på en resturang)

Paren sa ingenting till varandra. Vi hör att Jessica såg till att verkligen ignorera Nick och Vanessa men det betyder inte att kvällen var dramalös! Spioner på restaurangen säger att Jessica verkade nervös och drack margharita och tequilas på löpande band, och efter hon haft en del shots hördes hon säga en hel del elaka saker om Vanessa och Nick! Under ett tillfälle talade hon direkt till servitrisen, då hon sa "Jag hoppas Vanessa gillar hennes kläder, jag köpte dem åt henne! Nick tog alla mina pengar". Ouch, så barnsligt och lågt Jessica!





och ja som ni kanske fattat nu så är Jessica Simpson förlovad med sin pojkvän Eric Johnson och eftersom det hände bara någon vecka efter att Jessicas ex Nick Lachey avslöjat att han friat till Vanessa Minnillo så har det blivit Hollywoods största snackis!
Jessica var med i Ryan Seacrests radioshow igår för att klara upp det hela och sa att både hon och Nick har gått vidare sen deras relation och att hon önskar att resten av världen kunde göra det med dem! Hon tillade också att hon "inte kunde vara gladare för Nick och Vanessa". Bra för dig Jessica säger vi!






men när paret Nick och Vanessa  sågs på en shoppingrunda i Beverly Hills här om dagen så  gjorde vanessa en stor sak av att dölja ringen så mycket som möjligt, och  Jessica som har gjort allt för att visa upp den och dessutom berättat i alla tidningar som finns om hur kääär hon är! men jag tror definitivt att Nick och Vanessa kommer att hålla ihop länge alla fall!

kolla hennes hand under jackan^^





hade jag  vart henne, hade jag var t hur stolt som hellst ;) han är ju inte LITE HET!    ;o<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0