en del av livet

vet inte vart jag ska börja med mitt blogg inlägg idag^^
men kan väl dra den vanliga..

vaknade runt 7,   fast borde vaknat en halvtimme tidigare, men det gick som det gick.
pappa körde mig till skolan, och ja skrev klart om svenska kyrkan,   så här tråkigt,  kan typ ALLT om den nu (Y)
men under mattelektionen hade vi teknik8:an     dte gick väll bra.    men jag var tvungen att gå en halvtimme innan alla andra för att jag skulle till doktorn,   IGEN..    halsprov MMM  gött,    men ja provsvaren va  streptokocker för fjärde gången! vad fan händer med mig? ;o  men jag överlever vafan :) men lever en gång, man måste ju va sjuk ibland,  en del av livet   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0