PANG :)

hemma från skolan,     skolan var faktiskt helt OK,   lyssnade ju på överlevaren från auswitch,     alla tjejer började gråta^^ :)   men inte jag,    fast visst det var hur ledsamt som hellst ;o  sen skulle vi GÅ till skolan,   jag gick med sanna ocg pratade om massa intressana saker (a) PRATADE OM ''d''   och ''s'' och ''k''..
sen had eju hon lektion så jag satte mig vid ixabella och jessica :)
efetr det blev det no,   labbade med syror,    och ja  det SMALL inte jätte högt men vi ryckte till som fan  flög en meter upp i luften (a),  såg NÄSTAN ut å här^^

så nu vet ni,   inte bra att tända eld på ngn sortsgas^^ kommer inte ihåg vilken men jaa.


nu sitter jag här i mina mjukisbyxor, och lyssnar på musik,   deå är livet de! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0