är i lilla (riktigt sstora) ryssland :)

nu är jag i ryssland,   efter en lång resa!
gick upp vid 6 satte oss i bilen kl 7,  och var frammme i stockholm vid kanske 11 :)
flyget gick kl halv 2 typ, lite försenat, men det gick bra, under flygturen bara satt jag där och läste, så tråkig som jag kan va ibland^^   och jag mådde RIKTIGT dåligt ;o   trodde jag skullle dö,  haha kanske inte  så brutalt men men, tror nog att det beror på att jga inte hade ätit på ett tag ;)
mitt liv på planet^^    en fanta en ipod en iphone en bok,  och en muffni ;:)



bilder från min plats



anna fick ett pussel :)


men ja det är typ det som har hänt idag...




bara så ni vet är klockan 11 hos mig, och 8 hos er, ch jag är inte det minsta trött  (Y)   jag kommer inte kunna sova på ett bra tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0