arg tant på subway

mötet gick bra, lite drygt bara, men efter det blev det hem och plugga, fast det gick ju som det gick.... JAG SOMNADE!  med taklampan tänd ocj böckerna vid mig,  var så sjukt trött.

idag hade jag engelska prov tror att det gick bra är inet säker dock ;o
och direkt efter skolan blev det stan
köpte   2 linnen 2 bh:ar typ 4 tights och ja det var väl allt? ;D


inne på subway:
kassören:vilka grönsaker ska du ha?
Tanten; jag vill ha curry
Kassören; men vad ska du ha för grönsaker?
Tanten: CURRRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kassören 0.0
Tanten: jaha vad jag vill ha för grönsaker..
...Tantens gubbe; lugn..
*Kassören lägger på grönsaker som tanten beställt*
tanten: vad lägger du på för jävla skit!?!??!?
Kasssören 0.0
Tanten: JAJADÅ, det får väll gå bra då!!


haha,  gud vad vi skrattade,  hon verkligenn skrek CUUUURRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYY!
hahah,  men efter stan åkte vi till gårn ocgh hade det mysigt och kul! :D

imorgon är det UKM,  taggar sönder för mitt lilla jobb där (y'
ska gå upp kl halv 10 imorgon! (y)   möta upp josef antar jag,  och ja åka till ukm huset och fixa oss :D
sen kl 17 smällar de! :D
bloggar när jag vaknar för nu vill jag sova :D  natti (L)

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt! :)

Det är bara bra med mig, galet trött bara ^^



Vad gör du då?

2011-03-26 @ 22:11:16
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0