club nordic här kommer vi!<3

sitter i mitt rum med min underbara syster hon lockar mitt hår:)  medans josef sitter nere i vardagsrummet och lyssnar på musik =)
jag ser fram i mot i kväll det kommer bli så otroligt bra och kul!  ska dansa tills jag spyr LOVA! =)
efter det blir det hem till mig och bada bubbelpool med dom bästa<3
dygna tror jag också :D men jaag kommer helt klart att somna ;o  mysigt ändå..
har mina planer (a)^^  


sanna larsson :D   (klicka på länken för att komma till henes blogg)   sitter ju och lockar mitt hår,   och ja sprutar hårspray på min UNDERBAR dator!  inte okej!?  eller? =)   smakar inte gottt iaf! ^^    men hon är underbar ändå =)


Kommentarer
Postat av: slarsson

känner på mig att kvällen/natten kommer bli riktigt jävla bra.

jag älskar dig hny

2011-03-12 @ 15:58:42
URL: http://slarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0