igår (y MYS!

vi får ta allt snabbt fast ändå fort..
igår kunde jag inte blogga hade verkligen inte tid:)
alica och jag som hos pappa själva, alicia hämtade nyckeln tll dörren som bror mi hade lagt ut, så kastde hon den till mig men det var mörkt så jag såg inet de :S så den studdsade på mig och ner på marken,  mellan trappen och väggen ;o  och vi fick inte in våra händer där,  vi letade i över en timme,  sen sa jag bara nej nu har jag bestämmt att den ska ligga här,  så jag la mig på marken (på isen) och stoppade in min hand mella trappen och väggen skärde upp lite på händerna men det gick bra,   och man såg afn inte ett skit! ;o sen SÅG JAG NYCKELN!  den bara låg där under en bräda!  vi typ skrek av glädje :D så när vi kom in så tyckte vi att viu förtjänade att få bada  bubbelpool, så vi plockade ut massa värmeljus och dricka, musik  osv.
det såg jätte mysigt ut och det kan jag säga att det var :D pratade om ALLT!

på dagiset (igår)     var det ja roligt,  mysigt om inte annat, aylin har blivigt beroeende av mig och jag av henne så  uhh vad go hon är! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0