problem?

skulle åka lite tidigare imorse,  men det gick som det gick, jag och alicia fick för oss att cykla till skolan förförsta gången i år :)
gick bra tills vi var tvugna att pumpa däcket-.-'    på bakhjulet gick det jätte brfa men på fram hjulet så gick det inte ;o  så alicia gick in och frågade om dom kunde hjälpa mig, så kom det ut en kille,  han fixa det direkt -.-'
så här såg vi ut 0.0 , men vi hade tydligen fel pump, vui hade bil pumpen,  men vad fan det gick ju på bakhjulet (a)

men ja skolan gick ganska fort, efter det blev det at hämta johannes på dagis och träffa mina ÄLSKADE UNGAR! ;D
åhh vad jag har saknat dom =)
sen blev det hem och plugga -.-'  fyfan vad tråkigt men nu är hemkunskapen klar!   *stolt*
bara plugga lite matte ill då, sen kan jag sova..    såå jag måste plugga nu är trött ;(  ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0