sjukt värd kväll/natt/dag/kväll/natt, ja ni fattar

inget bloggande igår, hade verkligen inte tid!
jag alicia jesper,carro,didrik,casper,micke och johan sov hos min pappa, riktigt värd kväll,  (inga detaljer här inte)
alla fick för sig att sova på golvet aå alla la sig där.  fem min senare låg alla i varsin säng/soffa   lyckat med att sova på golvet? haha
Men casper höll mig vaken till kl halv 7 och sen väckte mig kl 8 -.-'
men men,  jesper och carro gick hem ganska tidigt, så vi kollade på ''varning för barn'' ''nu blåser vi sverige'' haha,  alla hade ju så br humor också! ^^

sen vid kl 4 åkte jag och alicia in till stan och köpte 3 par skor VAR!   UNDERBART!   i'm in heaven.   älskar skor..

google bild,  men jag har ett par av dom där skorna,   nummer 3 :D  sjukt sköna! :D   (men trasiga :()
sen åt vi mat på max,  fyfan vad mätta vi blev ;o
efter det bar det av mot gårn! :D jag och alicia låg med huvudena mot varann med en kudde imellan och sov (a)
myyysssigt :D   så fick jag och alicia för oss att sova över igen även om vi var så sjukt trötta att vi somnade, haha
så nu har vi gjort iordning ner i källaren men en mysig lampa, dricka täcken och en bra film (hoppas vi)..

så vi får se hur fort vi somnar,  godnatt (L)


//J

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Blev slapp för min del, försöka bli helt frisk :) Haft en bra helg hittils? =)

2011-03-20 @ 14:41:06
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0