sommaren kom NU

godmorgon,  jag hann inte blogg igår,   av både personliga skäl,  och att pappa är sjuk så  va med han på sjukhuset och sen hemma måste jag göra allt.  min bror klarar ju inte av det,   och pappa behöver ja saker hela tiden (nästan)..
så min dag igår bestod kort och gott av att tvätta MINA kläder  laga mat åt pappa EN gång.   hämta glass åt honom köpa saker så att jag och min bror överlever...
vid kl 5 så orkade jag inte mer så jag drog till gårn,   träffade edvina jonte och sis<3    det blev perfekt,  jag och emma gick dock hem först orkade inte va med dom efter ett tag,  för ja personliga saker hände :)

idag fick jag springa till ok i mjukisbyxor och osminkad och ja allt vad det är...
men nu sitter jag och kollar på beck  och ja bloggar :D   perfekt =)
saknar sommare så ni får lite sommmar bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0