today,

IDAG
Alicia vaknade halv 8 gick upp och duschade och jag låg kvar (a)
sen kom hon in och skulle väcka mig så var jag redan vaken och satt upp,   och ja vi gick upp och gjorde oss iordning,  sen gick jag in på fb, så skulle jag kolla vilken tid det var fabian var uppe,  för han hade skrivit ''godmorgonfolket''  så kollade jjag på klockan och sa högt  kvart i 9, 8, 7.... KVART I 9!!!!!!!   omg vi måste fan gå!   och jag hade inte plattat håret eller ngt ;o men vi hann :D
dagiset var som vanligt roligt och mysigt,  näst sista dagen :(   vill va där mer!
men min älskling anton, och min bästa vän aylin!  
man har så mycket makt över alla barn.  
aylin satt och grät så skulle en ''fröken'' trösta henne,  men det gick inte så gick jag förbi så sträckte hon fram händerna mot mig så bar jag upp henne så blev hon tyst :w   POWWER på mig :D

sjukt gammal bilde på mig izza och alicia när vi kramnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0