Mars 22, 2011 sakanr dig ord jag aldrig hört av pappa

nu är jag hemma från skolan, kom bara 5 min sent (a)..

ja igår,    jag och alicia färgade håret, (y'   så skulle jag tvätta ur hennes hår,  så råkde jag löta ner hele henne :D
så ja hon hämnades ;(   vi blev HELT blöta ;o   hon gick hem i MINA mjukisbyxor,  men det var SJUKT kul, aldrig skrattat så mke av att färga håret!!

ja idag så vaknade jag kl 7, vilket är SENT!  fick panik och ja kom 5 min sent^^ (A)
efter skolan så följde alicia mig hem och hämta våra saker ;)   va en liten stund också men inte så länge :D

hörde henne säga till sin pappa,  ''jag saknar dig''
har aldrig sagt det till pappa, och han har aldrig sagt det till mig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0