lite om idag och igår

hejhej, känner att jag aldrig hinner blogg, så jag få skärpa mig..

men ogår  så var vi funkiar på ukm :D   det var sjukt kul träffade marcus sinnessjukt snygg :D   haha.
allt var sjukt kul,  blev sminkad av katrin och såg ut som en bakelse alicia och johanna som också va funkisar såg ut som ehhhm  jag vet inte ^^
men dagen slutade inte riktigt lika bra..
men det är inte sånt man skriver på en blogg, det här är riktigt personligt..

men ska att se till att fixa allt,  eller ja nästan iaf!

idag så va jag med alicia och johanna vi behövde verkligen prata ut..
men det blev inte riktigft så vi kollade på 2 filmer ist :D   sen blev klcokan 9 och vi åkte hem.



somnade till lite  hehe så ska lägga mig nu hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0