måste tacka bloggen för att friska upp mitt minne

hade sovmorgon imorse hur skönt som helst :)
det behövdes.  dagen gick ganska fort efter som den inte var så lång.
men nu sitter jag i mitt rum och ska plugga so så det skiker om de! ;)   sen kanske ett avsnitt av vampire diaries?
det är så sjukt bra,  och dom som är med i serien är så sjukt snygga ;o

men just nu känner jag faktiskt att jjag måste plugga har provet på fredag,  och jag kan typ ingenting?
det handlar om 1800:talet,  vrf sk ajag kunna ngt om det egentligen?   visst vissa delar är faktiskt spännande men absolut inte allt, jag bryr mig inte om att fackföreningarna bildades för att dom skulle få bätte lön och kortare arbetstider och säkrare arbets plats?    men shit vad bra jag är^^ visst inet att jag kunde det där:)   tack bloggen haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0