alllllllaaaarrrrmmmm

hejj :D   vaknade av mitt alarm kl 7 -.-  upp och klä på sig och sminka sig,  sen iväg mot grums för att köra moppe.
skulle köra med en gubbe som körde bakom mig och sa vart jag skulle, och kollade hur jag körde^^
men det gick bra, han sa tt jag var göh bra och han frågade om jaghade kört mycket i trafik. men nej första gången i trafik =)  annars har jag bara kört  fyrhjuling i skogen ^^  haha
men idag mår jag sjukt mycke bättre än igår och i fredags så jag kan nog gå te skolan =)  efter skolan blire ng att åka och köpa hjälm :D
nu ska jag plugga lite till ocg sen kolla på big brother :D
saknar mina vänner...  nu har jagvart sjuk fööör länge ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0