Mobilblogg; Ja kvällen blev inte som plane...

Mobilblogg; Ja kvällen blev inte som planerad -.- Matilda och Amanda blev hem skickade, tydligen för att Didrik och embla va här ( med min bror). Och Didrik har vart sjuk elak mot Matilda :s Men jaja, så ja där va min 15;års fest förstörd, Så jag gick efter Micke och skulle prata med honom, Didrik och embla skrek massa saker te nig omogna som fan! Didrik kommer få ett helvete i skolan! Jaja, tillslut kom Tomas och sa te Micke att han skulle låta oss små ungar va, K! Säger jag bara! Har nog aldrig vart så arg på någon annan som inte är min släkt, Skrek som fan till dom endast för att dom skrek på mig! Men jaja, gick hem festade med bara alicia och Sanna, sjukt kul, fick för oss att köpa pizza så cyklade upp till centrum och köpte de, sen hem igen, la oss på hall golvet och åt ^^ Sen ännu mer fest, Sen så kolla vi på massa Filmer! Och runt kl 6 på morgonen så gick vi ut i täcke och chilla sönder ;) kallt åt fötterna men men ;) Bloggar mer detaljerat sen ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0