Mobilblogg:   Vaknade kl 20 i 5 på morgone...

img_9101 (MMS)

Mobilblogg:   Vaknade kl 20 i 5 på morgonen,  trodde kl var 20 i 5 På eftermiddagen så blev sjukt nervös ^^.  Haha.  Den insåg jag att jag kunde sova mer ;) men nu sitter jag i skolan och har tyska :s.   Tråkigt,   Fast borde lyssna nu med tanke på att det är prov imorgon,  oförberett dock men ändå ;) Älskar att 2 i min tyska tror att dom är så bra -.- dom suger,    Vi prata om verb och perfekt på regel bundna. Så säger hon.  " blir det inte så för att det är die form".  ....   Die är substantiv -.-      Blir så sur.   Dom tror att dom vet allt ^^.  Haha Men jaja fixade min naglar igår..   Lite fail men blev nöjd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0