moped försök med snygga killlar

kom hem efter skolan,   gick hem till alicia  packade ner nästan allt i lådor :)  hon flyttar ju imorgon, ;(
vi fickför oss att åka moppe,  men det gick ju som det gick, först fick vi åka ner te ok och köpa bensin sen hem igen sen tanka den,  sen skulle vi starta den, men det gick inte...   så vi ringde alicias bror,  han och hans kompisar kom dit (a)    snygga va dom iaf ^^men den startade fan inet -.-      vi stod ute i 1 timme och 40 min,  sen gick jag och alicia hem till mig och nu ska hon sova här..     det blir att kolla på ett avsnitt vampire diaries.
tog lite söta bilder imorse,  söta och söta haha, men  jaja,  jag hade tråkigt! :D
haha okej jag kan inte lägga upp ngn,  förutom den här, den enda jag inte ser helt störd ut på hahah!
antingen i slutat av den här veckan eller i början av nästa kommer min MOPED!   happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0