kär!

nu är jag hemma!   ja som sagt vi dygnade (a)  eller ja jag gjorde alicia sov mest, sen sanna,  hon sov i ca 1 och en halv timme, jag sov INGENTING! -.-  men jag är faktiskt inte trött,  borde nog sova eftersom jag ska te skolan imorgon och kl är ganska mke.
jaja,  tänkte skriva vaknade runt bla bla bla  men jag sov ju inet ^^     men vi kollade iaf på MASSA filmer imorse,   efetr vio hade sett kanske 7 st,  fick vi för oss att gå upp till centrum och hyra en film, men ja det blev 3 st -.-
den förta handlade bara om SEX    men jaja tänkte vi och såg klart den.
andra filmen var UNDERBAR!  men blev kär!
blev kär i en killei filmen SJUKT SNYGG!
den var sjukt sorglig ;(
sen skulle vi se den 3:dje filmen,  så såg vi att den var 5 TIMMAR lång -.-   så ja vi tar den imorgon eller på tisdag.
sen åkte jag med alicia hem till sig, och hjälpte henne packa,  eftersom hon flyttar imorgon ;( har vart grannar i 8 år, och nu bara flyttar hon..  allt är peters fel!  ;(
hittade ett kort jag hade skrivit till henne     stod attt jag var glad att hon flyttade hit,  och idag skrev jag ett brev om hur ledsen jag var för att hon skulle flytta,  men jag kommer sova hos henne,  och hon hos mig!
hon bor faktiskt bara 7 km här i från,  mitt i stan  sjukt bra ändå :D
men nu sk ajag sova lite,  så jag orkar med skolan imorgon...  och allt som kommer att hända -.-
natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0